Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатора ми пада само при минусови температури

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Акумулатора ми пада само при минусови температури

    Проблема се появява само при минусови температури. Имам 2 акумулатора (единия нов), които сменям при необходимост , и двата са проверени в сервиз и проблема не е в тях. Също съм правил експеримент - откачам клемата вечерта и сутринта пали без проблем. Идеи?
    166, 2.4 JTD'00

  • #2
    Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
    Проблема се появява само при минусови температури. Имам 2 акумулатора (единия нов), които сменям при необходимост , и двата са проверени в сервиз и проблема не е в тях. Също съм правил експеримент - откачам клемата вечерта и сутринта пали без проблем. Идеи?
    Търси консуматор. Пробвай да заключиш колата с ключа и виж на другата сутрин как ще е.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Вероятно влагата която има във въздуха и се натрупва като скреж при минус темеператури по всичко, създава верига и това постепенно източва акумулатора.
      Нали на 166 акумулатора е в багажника - там дали няма повечко влага ??? Как са уплътненията на капака?
      Last edited by Furious 155; d.m.y г., 09:50.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        Само с ключ я заключвам. Въпроса е дали някой е имал подобен проблем и на къде да се насоча в търсенето, тъй като консумация се появява само в студено време.

        ---------- Post added at 07:52 ---------- Previous post was at 07:47 ----------

        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        Вероятно влагата която има във въздуха и се натрупва като скреж при минус темеператури по всичко, създава верига и това постепенно източва акумулатора.
        Нали на 166 акумулатора е в багажника - там дали няма повечко влага ??? Как са уплътненията на капака?
        Не ми е направило впечатление да има влага в багажника, уплътненията са ок.
        166, 2.4 JTD'00

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
          Само с ключ я заключвам. Въпроса е дали някой е имал подобен проблем и на къде да се насоча в търсенето, тъй като консумация се появява само в студено време.

          ---------- Post added at 07:52 ---------- Previous post was at 07:47 ----------



          Не ми е направило впечатление да има влага в багажника, уплътненията са ок.
          Печка имаш ли?
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Печка имаш ли?
            Не.
            166, 2.4 JTD'00

            Comment


            • #7
              Явно ще падне търсене. Не се сещам за друго за сега освен за някоя крушка, я в багажник, я в жабка.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                Явно ще падне търсене. Не се сещам за друго за сега освен за някоя крушка, я в багажник, я в жабка.
                Крушките съм ги проверил, гаснат
                166, 2.4 JTD'00

                Comment


                • #9
                  Колега от ясно по-ясно е,че имаш утечка.
                  Свържете ампер мер последователно на акумулатора,той ще покаже колко ампера дърпа(утечката)
                  Проверете радиото,при аналогичен случай,приятел заради това,че панела му седеше на радиото дърпаше цял 1 ампер и му съсипваше акумулатора.
                  Ако ли не,почвай да вадиш бушоните един по един,все някъде утечката ще изчезна,така ще локализираш консуматорите.
                  Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от knifemaniac Покажи съобщение
                    Колега от ясно по-ясно е,че имаш утечка.
                    Свържете ампер мер последователно на акумулатора,той ще покаже колко ампера дърпа(утечката)
                    Проверете радиото,при аналогичен случай,приятел заради това,че панела му седеше на радиото дърпаше цял 1 ампер и му съсипваше акумулатора.
                    Ако ли не,почвай да вадиш бушоните един по един,все някъде утечката ще изчезна,така ще локализираш консуматорите.
                    166, 2.4 JTD'00

                    Comment


                    • #11
                      Има едно реле в ICS-а, което понякога не изключва, както е редно, вероятно поради намагнитена котва.
                      За да разбереш дали е от това, вечерта извади предпазител F4 (15 амперов) на най-горния ред най-десния в таблото под волана и виж как ще е ситуацията на сутринта.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Има едно реле в ICS-а, което понякога не изключва, както е редно, вероятно поради намагнитена котва.
                        За да разбереш дали е от това, вечерта извади предпазител F4 (15 амперов) на най-горния ред най-десния в таблото под волана и виж как ще е ситуацията на сутринта.
                        Мерси колега, ще пробвам.
                        166, 2.4 JTD'00

                        Comment


                        • #13
                          Не съм виждал 166-ца без дори и малко да й е "изпотен" акумулатора,особено зимата.
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #14
                            И моя се изпотява.Усилвателя ми също вчера като се занимавах с нея и отворих багажника си беше яко изпотен и той.Вярно и аз имам проблем с акумулатора но при мене май просто той си издъхва.Мерих с мултицета за утечка но показва 0.Това малко ме съмнява дали е така но ... като щракна бравата за багажника да светне лампата, която предварително съм щракнал в затворено положение за да изгасне и има консумация около 1А при светеща само крушка в багажника.Не знам дали е нормално да е 0А попринцип ?!?

                            Comment


                            • #15
                              Двете ми клеми са добре намазани с техн. вазелин и никаква влага не може да им повлияе
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X